nedelja, 19. avgust 2007

Golte

No tudi mene je zanesla pot na okoliške hribe. V sredo, 15. 8., smo se z družbo odpravili na Golte.

Na Golte lahko prideš na dva načina. Lenobni (gondola) in aktivni (peš). Mi smo izbrali zadnjo možnost. Ker pa lenoba vseeno ne počiva, smo se z avtomobilom odpeljali malce bližje Mozirski koči.

S parkirišča smo se odpravili peš, skozi gozd (lahko bi tudi po cesti), do naše prve postaje pri Mozirski koči. Pot smo nadaljevali mimo Alpskega vrta in Hotela Golte, kjer je tudi zgornja postaja gondole, do koče pri Treh Plotih. Nadaljevali smo mimo zgornje postaje sedežnice Smrekovec in po smučišču nazaj do hotela. Od tu smo se pa odpravili po cesti nazaj do avtomobila.

Pot, ki smo jo prehodili, sem označil z modro barvo. Sicer ne zgleda nič posebnega, vendar smo prehodili preko 7 km (GPS deluje). Sprehod je zelo prijeten in prav sproščujoč, ko si lahko ogledaš okoliške hribe (Raduha, Uršlja Gora, Peco, in tako naprej) in kraje v dolini.

Zelo lepo.

Moram priznati, da pa me je prvi vzpon malce zdelal. To je bil moj prvi malce bolj resen pohod pa lanski operaciji (obvezno mirovanje oz. počivanje dober mesec dni in tudi kasneje se nisem smel preveč naprezati) in sem imel malce sape. Ampak se je splačalo.

1 komentar:

persson pravi ...

Danes sem pospravljal in urejal stare slike ter ugotovil, da sem se precej zredil v zadnjih letih. Torej bom tudi jaz moral kdaj v hribe...