ponedeljek, 21. maj 2007

Nekaj bi imel #2

Ko šefica ukaže! :)

Planiram, načrtujem, sanjam… Pa pride šefica in vse pade v vodo. :(

Ni tako hudo. Ker moja boljša polovica ve, da sem bolj trmaste sorte, mi je seveda dala nasprotni predlog oz. drugo kost za glodanje. Precej resno mi je omenila, da jadrnice ali timarana ne bomo zelo pogosto uporabljali. (--- moj komentar: "Že pred časom sem izračunal, da bi plovilo uporabljali največ 3-4 tedne v letu. Ni veliko, priznam. Zaradi tega sem tudi odlašal z nakupom in še vedno samo sanjal, načrtoval… "---)

In mi namigne, kaj mislim o avtodomu. Ker sem ta vozila pred leti že ogledoval, sem takoj zagrabil idejo. Tako sem se za nekaj dni zatopil v razmišljanje. Seveda sem ugotovil, da je avtodom precej boljši način zapravljanja denarja kot nakup plovila.

In tako imam novo kost za glodanje.

Pa naj še kdo reče, da žene niso včasih (poudarjam - včasih!) pametne. Fantom v drugi puberteti morajo dati samo dobro kost za glodanje, pa imajo mir in še po njihovem je.

Čisti nateg. :)

Pa nisem nič jezen.

2 komentarja:

persson pravi ...

Kaj se pa pustiš... :)

Anonimni pravi ...

Avtodom je za švabe.